Inläggsrubrik: Re: Domination V2 - Söndag 24 Maj 2015
Postat: 24 maj 2015, 16:55
Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Gött lir idag gubbar !
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Postat: 24 maj 2015, 18:06
Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
Tack för idag alla, gött motstånd, glada krigare och fint väder, mer kan man inte önska sig. Vi får nog tacka den eminenta kommunikationen får att vi gjorde såpass bra ifrån oss, hörde inte om någon incident av friendly fire och alla visste jämnt var ens polare/lag var och vart FI rörde sig, mer sånt! En tanke ang spawnreglar, om man nu är del av en triss och blev utskjuten och förblödde medans de andra strider vidare, kanske man ska säga spawnreglar för par vart 10e minut och för individ vart 20e minut?
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Tack för gött spel! trots att min bössa rasade direkt så blev det ett kul spel!
jag plockade isär bössan och fann att övre axeln på sector gear hade gått av, pistongen hade tappat huvudet på nåt vis och sprängts mer eller mindre... två timmar mek senare har jag en bössa som roffar som ett monster men vägrar skjuta semi konsekvent... #&%(%¤/(#!!!! varför går aldrig airsoftmek som man tänkt sig?
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Postat: 27 maj 2015, 21:12
VSAF-Medlem
Blev medlem: 18 maj 2006, 18:10 Inlägg: 2132 Ort: Johanneberg i Göteborg
Förnamn: Peter
Efternamn: Wiren
Yess, och jag vet att det är några som betalar senare, så det är inte riktigt så illa som det ser ut, men ta er en funderare; ifall ni vet med er att ni glömde, betala dubbelt nästa gång bara!
Jag borde självklart ha kollat igenom och påmint som vanligt. Bättrar mig på söndag!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori