Inläggsrubrik: Re: Bockaby 10:e Augusti - 2014. Bogartpojkarna Airsoft
Postat: 11 aug 2014, 00:32
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Bra och jämnt spel idag. Skön stämning och glada miner i solskenet. Det där med taket på A1 får man nog fundera lite på. De dåliga stegarna upp gör hela projektet osäkert, redan innan man lägger till adrenalin, granater och plastkulor.
Tack till arr och alla som var med
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Postat: 11 aug 2014, 11:34
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Slutar folk använda smällare som granater och går på BFG och liknande så är det ju löst . Tittar man i trappan innan man kastar ser jag inget problem. Men 90% av spelarna gör förmodligen inte det tyvärr.
Det 00 menade var nog att det skulle vara förbjudet åt båda hållen. Varken lägga upp eller ner granater.
Postat: 11 aug 2014, 16:25
Förnamn: Jorgen
Efternamn: Smith
Kimale, nä just det, ligger man och bevakar en lucka i betonghuset och någon "lägger" upp en granat smäller den i nyllet så!!! Därför borde den regeln tas bort också...
Postat: 11 aug 2014, 19:26
Förnamn: Linus
Efternamn: Persson
De finns en lösning , skita i att använda a1 övervåning överhuvudtaget , då slipper man att sånt här uppstår , plus att man slipper folk agerar Call of Duty freaks ( tror dom har 100 hp ) och skiter i ta träff , hörde från flertal i andra omgången att dom som var där uppe var inte duktiga på att ta träff , upplevde de själv en gång när jag sköt killen mitt i ansiktet....
Lätt att ta byggnaden då utan granat , de är inte så att man kan vill sticka upp huvudet i hålen när man vet att en kommer spreja sönder en med full auto.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori