Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Vafalls har flyttat till Särö, så varje dag går åt att packa upp nu en massa bös och elände! Är så sjukt slö så de tar tid, man e ju inte 20 liksom
Henke har hybris
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Såg nu att Henke skrivit upp oss :0 får slå han vit, gul, röd och svart
Ber om ursäkt för denna boduse filur med släkten från flatön (incest familjefest)
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Förnamn: simon
Efternamn: lindquist
Tack för ett riktigt bra spel. Kul med alla glada miner. Väldigt roligt att höra allt det possetiva.
Blev gött balanserat och jämt mellan båda lagen. ena sekunden hade röda laget alla baserna sen hade helt plötsligt blåa alla baser. Detta pga riktigt mycket rörelse och sammaarbete innom båda lagen. Tummen upp för det!
Trots detta är vi ju ha ett vinnande lag och när vi blåste av hade röda laget 2 baser (trots missat byta till rött på älgtornet räknar vi den till röd ) och blåa hade en. Med andra ord grattis röda laget mycket bra spelat!
Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
Ripperbat skrev:
- Jag hade med hälften så mycket vatten som jag hade behövt, då hade jag två liter. - Myrstackar, vad i helvete är det med dessa små djur som envisas med att bo i skogen där jag LEKER!?
Jompa skrev:
Ripperbat jag kan tyvärr inte lösa dina två minus till nästa vecka men hoppas de är okej ändå
Asch, ni kan väl för F.... sopa banan lite då o då, kanske inte myrorna flyttar in (o drickar upp allt vattnet)
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori