Inläggsrubrik: Re: AK47's födelsedag - Söndag 6 Juli 2014
Postat: 06 jul 2014, 16:11
Förnamn: Robin
Efternamn: Halldin
tack för spel idag! Kändes som vi i scouts fick det rätt tufft mot dom mer rutinerade lagen men fick ett gäng kills och lyckades i alla fall med ett uppdrag.
så 4 poäng för att vi höll p0 från 1300-1330. + 2 gerilla kills för mig, tror det kanske var en tredje men osäker så avrundar neråt =)
ska bli kul att höra vad de andras uppdrag va! Känns som vi oftast stötte på armén vilket inte gav oss poäng tyvärr! =(
Postat: 06 jul 2014, 16:17
Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
Littlebird Gerillasquad rapporterar FI observerad 1300 på/vid GK Kullen, 1400 och 1500 vid/kring kulle 2. Kills har Sport bättre koll på Vårt uppdrag var att spana mot Recon och rapportera/notera pos vid varje helt klockslag samt döda infanterienheten. Tack alla för gott spel, högt humör och fint träfftagande. En skön dag i skogen. Med vapen.
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Postat: 06 jul 2014, 16:21
Förnamn: Adam
Efternamn: Muzur
Det var riktigt kul, scouts hamnade oftast mellan striderna vilket var en härlig upplevelse i sig! Kul med sådana missions!
Jag förespråkar flankering och allt, men inte om man använder sig av mark utanför spelet för att sedan kliva in i bakhåll. Gällde anfallet på blå flagg vid powerlines. Annars bra med träfftagningar, bra game! Fler av dessa uppdelade styrkor!
Edit: 3 kills på gerillan, 5 på armén.
//dj
_________________ Callsign:DJ
He Conquers, Who Conquers Himself
Senast redigerad av djredeep 06 jul 2014, 16:59, redigerad totalt 1 gång.
Postat: 06 jul 2014, 16:21
Förnamn: William
Efternamn: Bourne
Ja det var ett Tufft och roligt spel. Vi i Scounts blev ganska ägda kändes det som, man kanske skulle satt Stridsverket som scouts istället för oss andra talibaner men roligt var det iaf.
Jag fick 3 kills på gerilla tror jag men lite svårt att veta eftersom man inte kan hålla koll på exakt vem som är vad.
_________________ Sure it matters who's got the biggest stick, but it matters a hell of a lot more who's swinging it.
Firstspear : uppdrag hålla flagga vid kulle 3 (13:00-13:30) succes, hålla flagga vid helikopterplatan(14:00) blev ned mejad av armen. Hålla flagga vid kulle 1 (15:00) blev överkörd av armen -------------------------------------------------------------------------
Mina poäng = 0... xD
1 Kill av armen 5 deaths 1 Friendlyfire kill xP Sorry Niels! 6 skott-blå märke på ryggen väldigt lyckad
Va kul ändå! ------------------------------------------------------------------------- Vid slutet fick jag en mild nackskott! tack att du inte mejade min rygg pheww
Postat: 06 jul 2014, 19:27
Blev medlem: 07 jun 2014, 15:00 Inlägg: 90 Ort: Rydboholm - Borås
Förnamn: Daniel
Efternamn: Nordh
Får tacka för en alldeles underbar speldag med utmärkt träfftagande, kanon väder, intressant upplägg men framför allt en underbar stämning bland deltagarna
Ingen aning om vad Armén/ Tredje *någonting* fick för poäng men tror nog vi han med 3 varm allt som allt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori