Förnamn: William
Efternamn: Forsth
Jag testade just dessa, bra priser på enstaka custom made patchar (vinyl) inte fått dem ännu, så kvaliteten kan jag inte säga nått om, men ser lovande ut!
Förnamn: Jens
Efternamn: Hägglund
tack för tippsen! å bild på hur de ser ut osv stor hjälp ska se va jag kan få fram så att jag blir nöjd men de kommer bli riktigt awsome då de kommer på västen
_________________ That death does wait there's no debate So charge and attack going to hell and back
Här är våra patchar från Britkit. Även DT6 patcharna kommer frpn britkit som vi har på en del bilder. Täcker ungefär velcro på combatshirtsen (armen) eller adminfickan på västen. Rätt "standard storlek". Går dock tyvärr inte att beställa enstaka.
Skall även leta fram våra gamla ranger callsign patchar i IR reflekterande text EDIT:Lite halvkass bild på IR patchen https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater Snubben längs till höger har den på armen (båda 2 till höger till och med, den det står MD32* på) Denna är tillverkad av Ranger Joes.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori