Inläggsrubrik: Re: Airsoft Expo Göteborg 2014 | 26-27:e April
Postat: 27 apr 2014, 21:00
Blev medlem: 14 jul 2009, 09:31 Inlägg: 82 Ort: Göteborg/Kville/Backaplan
Förnamn: Kristian
Efternamn: Gustafsson
Vill tacka för en trevlig mässa. Var endast där på lördagen. Hatar att komma med negativ kritik, men vill ändå vara ärlig.
Jag tycker tyvärr att årets mässa var mycket sämre än de två tidigare i Torslanda. Det kändes som att det var för få återförsäljare och att lokalerna inte utnyttjades på rätt sätt. Mest intressanta på mässan var JBB Guns, om man frågar mig. Loppisborden går alltid hem också. Jag hade höga förväntningar på årets mässa med nya lokaler osv, men tyvärr blev jag besviken. Men jag hade ändå trevligt där, den stund jag var där. Jag hoppas på en mässa nästa år också.
Postat: 16 maj 2014, 13:10
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Hej alla. Det är kul att ha varit med och arrat denna mässa från starten, och sett hur den växer från år till år. Det blir dock den sista för mig för en tid framöver, då min tid inte räcker till och jag behöver prioritera annat (Typ familj, jobb m.m.). Ni som tidigare haft kontakten med mig kommer i fortsättningen ha den med Pelle, Nicke eller någon annan i Expo styrelsen. (en del har redan det då jag inte haft samma tid i år som förr)
Visionen är att låta mässan utökas i samarbete med Aroseum till en mässa som i framtiden täcker massor med olika action sporter som ligger besläcktade med airsoft, så att det blir en riktig kick för oss adrenaline action junkies! Det kräver dock mer tid, vilket jag i dag inte har, men jag hoppas på att andra tar vid i styrelsen och utvecklar mässan framöver. Nuvarande Expostyrelsen har gjort ett enormt och fantastiskt arbete och jag känner mig tacksam att fått jobba med er under dessa år som gått. Jag önskar er också lycka till fram över.
Tack alla. Mvh Ghost
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Postat: 19 maj 2014, 07:36
Förnamn: Nicklas
Efternamn: Fredriksson
Vi tackar dig Mats för all hjälp och inspiration. Utan dig skulle det inte varit någon mässa. Vi hoppas och ser fram emot att du får mer tid framöver och välkomnar dig tillbaka den dagen. Tack och lycka till.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori