Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Ja det hade varit ballt att dra ihop ett litet rensnings-team på en helg (gärna då det inte är ett storspel). Lördag till Söndag och övernattning i C1.
Men då gäller det som Nicke skrev innan att kolla med de som håller i marken.
Förnamn: Christian
Efternamn: Holmberg
Jag ska kolla upp det här så fort jag får tid nu i veckan. Det känns kul att så många är intresserade av att hjälpa till, hoppas vi kan göra något lika kul för bergsjömarken också.
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
Roligt att det finns folk som vill arbeta för trevligare spelområden!
Lite synd dock att det är så många som vill fixa och göra ordning Bockaby men varje gång det har varit såna här event i Bergsjön så har det fått ställas in pga lågt antal som vill hjälpa till
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Jag och giggiz kommer inte ställa in bara för att dom som anmäler inte kommer utan då åker vi dit själva. Dock vore det trevligt med sällskap då man kan bekanta sig bättre med föreningsmedlemmar och man får även bra mycket mer gjort på platsen Både jag och giggiz har bil så det finns alltid platser lediga för dom som är oroliga over transport.
Jag återkommer mer när jag har pratat med ägare ang städdag.
Bra initiativ! Vi har helgen 1-2 februari bokat. För de som vill spendera lördagen med att städa så rabatterar vi, eller bjuder helt på avgiften på söndagens spel. PMa mig så kan vi samordna en städaktion.
Blev medlem: 17 okt 2013, 19:34 Inlägg: 113 Ort: Hisingen/Kungälv
Förnamn: Tony
Efternamn: Wallden
Med tanke på vem som hyr ut anläggningen och att det har brunnit ner ett par byggnader så kanske det är värt att kolla upp om det inte är så att räddningstjänsten har övningar där uppe. Tänkte mest så att det inte arras ett spel och så har det varit övning i resterande träbyggnader.
Är det så att det är sabotage så är det, men bara en liten tanke jag fick när jag såg vem som var kontaktperson.
Förnamn: Adam
Efternamn: M
Hur fungerar det med städ aktionen än så länge grabbar? Det blir underbart om någon kan skicka detaljer! Jag har kontaktat med spel arrangören men jag får inget svar!
Jag planerar också att övernatta, förmodligen jag får ingen skjuts till banan på söndag morgon därför antingen jag måste gå upp 4 på morgonen eller övernatta på Bockaby!
Förnamn: Henrik
Efternamn: Rosensten-Berg
Hej
Varje gång när jag är på spel så tänker jag på vilket bra jobb arrangörer och spelare som är där och underhåller området/marken. Stort tack till er!
Jag kan gärna hjälpa till imorgon om det är bestämt. Ang det stora betånglbocket. Jag har tillgång till bärgningsbil med 7 tons winch. Underlättar det att flytta blocket utan att slå sönder det så kan jag gärna hjälpa till. Men då kräver att någon har med nyckel till FORDONSBOMMEN! annars blir det svårt att komma in. Om inte blocket ligger typ 20 meter bort från närmsta körbara "väg/gata"
Hej gott folk, som k.leopard skriver så är den som är ansvarig för området svår att få tag på. Själv har jag inte haft tid att engagera mig det senaste. Jag kan eventuellt komma på övernatten men på dagen är jag full bokad. Om jag åker har jag plats i bilen, skriver här 2 timmar innan jag åker.
Förnamn: Adam
Efternamn: M
Det blir underbart om jag kan få skjuts eftersom det är enda sättet som jag ta mig fram till Bockaby! Jag vill gärna övernatta men frågan är om vi skall sova i tält precis utanför betong huset?! Jag har endast en två mannar tält.
Jag tror du kan fråga den ansvariga personen om Bockabys vägen är plogad. Jag har skickat hans nummer på ett inlägg tidigare!
Jag antar att vägen är plogad eftersom det går trafik där i stort sett varje dag, men som sagt den ansvariga är svår att få tag på och jag har inte tid heller just nu.
Du sover nog skönare i tält i huset då det har snöat en hel del men det lär bli ganska kallt och hungrigt hur du än gör haha.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori