Förnamn: William
Efternamn: Bourne
Låter som ett roligt upplägg!
Jag skulle vilja köpa en radio och en påse 0.25. Skulle även vilja låna en väst till min bror, det är hans första spel. Han har vapen och cammo från mig men behövs en väst som sagt.
2 min för medic låter långt? Är det inte bättre att köra med. En minut som vanligt?
_________________ Sure it matters who's got the biggest stick, but it matters a hell of a lot more who's swinging it.
Blev medlem: 17 okt 2013, 19:34 Inlägg: 113 Ort: Hisingen/Kungälv
Förnamn: Tony
Efternamn: Wallden
Finns att köpa på teknikmagasinets butiker för 30:-. Kvalitén vet jag inget om då jag ej har testat men jag skall förbi imorgon förmiddag så jag kan lösa en sådan.
Förnamn: Adam
Efternamn: M
Jag planerar att spela ett sista spel innan 2014 och jag är helt ledig imorgon ,allt är helt redo för ett spel för mig men jag har inget transport från Borås till Göteborg (ingen busskort heller för områden utanför Borås kommun...).
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori