Förnamn: Linus
Efternamn: Satans minion
Får ingen hop-effekt alls. vapnet är nytt, köpt på Striker. Första gången jag spelade med vapnet skruvade hoppen tillbaka sig hela tiden. Skickade tillbaka pipa och hop till striker, varpå de bytte hela hoppen. Nu skruvar den inte tillbaka sig, men hur jag än ställer hoppen är kulbanan densamma, dvs bollarna dyker direkt.
Tips på att åtgärda detta själv? hur manipulera gummit så jag får backspinn? finns det DIY video's på tuben?
_________________ HeavyMetalMilitia Radio callsign : Farbror Torsten
Hade samma problem när jag körde 90 trimm på min pkm, det är bara att skära till en rund platt gummibit i samma size som spacern och lägga under spacern mot gummit så funkar det fint.
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Förnamn: Robert
Efternamn: Samuelsson
Din spacer är för kort.
Antingen kan du ta en o-ring av lämplig storlek, eller en bit kabel som du skalar och sen klipper till så att den är liiite längre än vad spacern är...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori