Förnamn: Magnus
Efternamn: Sjoblom
Hej! Jag är ny medlem. Deltager gärna som PmC om det är ok?!
Lag 1 New Alliance General Jens Ripperbat Marhult Colliander November_47 eXedit William (Willone) Gruppchef Kim (Valfader) Steff. Gpc Bengt (Pumac) Morgan (Morcat) Kenny (Faulkner)
Lag 2 The Leauge of extra horny gentlemen General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, kommer säkert peka och gapa, annars smyga. Jag är asflexibel Kul spyan GiGGiZ
Lag 3 PmC (Legosoldat) General Alexander Kimale - Give me money and I starting ****ing people Kulfång Totte102 cappet the kill Doc Janusz Ranger
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Lag 1 New Alliance General Jens Ripperbat Marhult Colliander November_47 eXedit William (Willone) Gruppchef Kim (Valfader) Steff. Gpc Bengt (Pumac) Morgan (Morcat) Kenny (Faulkner)
Lag 2 The Leauge of Feskekörka General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, kommer säkert peka och gapa, annars smyga. Jag är asflexibel Kul spyan GiGGiZ mosel
Lag 3 PmC (Legosoldat) General Alexander Kimale - Give me money and I starting ****ing people Kulfång Totte102 cappet the kill Doc Janusz Ranger
Förnamn: Anders
Efternamn: Beglund
Hej! Jag är ny medlem och total rookie, deltar gärna som PmC så jag kan köra ihop med (Ranger) om det är ok?! Har inga uniformskläder än så jag kommer köra med svarta arbetskläder.
Lag 2 The Leauge of extra horny gentlemen General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, kommer säkert peka och gapa, annars smyga. Jag är asflexibel Kul spyan GiGGiZ
Lag 3 PmC (Legosoldat) General Alexander Kimale - Give me money and I starting ****ing people Kulfång Totte102 cappet the kill Doc Janusz Ranger Bergakungen
Förnamn: kenny
Efternamn: F
Lag 1 New Alliance General Jens Ripperbat Marhult Colliander November_47 eXedit William (Willone) Gruppchef Kim (Valfader) Steff. Gpc Bengt (Pumac) Morgan (Morcat) Kenny (Faulkner) Gusalghe (Henke) Eliasson 12 st spelande (Låst) för närvarande
Lag 2 The Leauge General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, GiGGiZ Mosel
Lag 3 PmC (Legosoldat) General Alexander Kimale - Give me money and I starting ****ing people Kulfång Totte102 cappet the kill Doc Janusz Ranger Bergakungen 7 st spelande (Låst) för närvarande
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Bokade lånebössor: 1x Ranger 1x Bergakungen - -
Två lånekit finns fortfarande att boka. Skicka mig ett PM vid intresse! Är det någon som känner att de behöver låna en kamoujacka eller något annat för att platsa inom kriterierna för Lag 2, The Leauge, så skicka mig ett PM så kan jag plocka fram något!
Lag 1 New Alliance General Jens Ripperbat Marhult Colliander November_47 eXedit William (Willone) Gruppchef Kim (Valfader) Steff. Gpc Bengt (Pumac) Morgan (Morcat) Kenny (Faulkner) Gusalghe (Henke) Eliasson 12 st spelande (Låst) för närvarande
Lag 2 The Leauge General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, GiGGiZ Mosel Hjalle-Oden
Lag 3 PmC (Legosoldat) General Alexander Kimale - Give me money Kulfång Totte102 cappet the kill Doc Janusz Ranger Bergakungen 7 st spelande (Låst) för närvarande
Gott ripper..
Lag 1 New Alliance General Jens Marhult Colliander November_47 eXedit William (Willone) Gruppchef Kim (Valfader) Steff. Gpc Bengt (Pumac) Morgan (Morcat) Kenny (Faulkner) Gusalghe (Henke) Eliasson 11 st spelande (Låst) för närvarande
Lag 2 The Leauge General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, GiGGiZ Mosel Hjalle-Oden Ripperbat
Lag 3 PmC (Legosoldat) General Alexander Kimale - Give me money Kulfång Totte102 cappet the kill Doc Janusz Ranger Bergakungen 7 st spelande (Låst) för närvarande
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 9 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori