Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Till er som är nya och som vill testa på att komma ut och kriga i helgen: skicka mig att PM så kan jag ta med föreningens lånekit!
Inga avgifter och kiten innehåller allting du behöver förutom kulor - som du antingen får köpa i butik eller på spelet, beroende på om vi har några kulförsäljare på plats.
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Hej och välkommen!
Anmälningslistan är lite i det äldsta stuket och kan lätt bli rörig. Men spelavgiften för icke-medlem är 50:-. Så kommer du ut på söndag så kostar spelet 50:- att deltaga på. Eller 120:- om du tänkt bli föreningsmedlem på plats och samtidigt betala den lägre spelavgiften för medlemmar.
Jag hoppas jag inte rörde till det för dig ytterligare! :)
Förnamn: Rickard
Efternamn: Strid
Ett litet knix. Vi är ett gäng som lirar ute i Härryda. Vi är sugna på Bergsjön men några vill vänta tills vi är fler som kan åka. Nu verkar det vara lite svajigt om vi kan lira på söndag som vi brukar och då undrar jag ju om man kan komma oanmäld? Vill inte anmäla mig om det visar sig att vi faktiskt kör imorgon i Härryda.
_________________ Krig & Knytkalas - Bulor och Baffe!
Förnamn: Dennis
Efternamn: Andersen
Hej hopp.
Funderar på att komma ut idag och kolla lite. Va ju ett tag sedan man va ute (läs, 4 år sedan tror jag). är det på samma ställe i bergsjön vid vattentornet eller har ni någon annan samlingsplats? och parkering?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori