har nån erfarenheter av denna vapentyp? Den verkar ju ha ALLT! Blowback, justerbar utgångshastighet, etc A gun for life...?? Eller är det ett problembarn?
Hur är det att beställa från USA? smidigt?
_________________ HeavyMetalMilitia Radio callsign : Farbror Torsten
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Det är väl ingen blowback på den?
Nackdelen som jag ser är att du behöver springa runt med en lufttank och slang som driver bössan. Men har du flera tankar eller en dykartub i safezone så är det väl lugnt.
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
P*(polar star) tror jag bara har utan blowback, men jag är inte helt säker.
Vad jag hört är det riktigt bra bössor, men om du inte har möjlighet att fylla komprimerad luft i tanken så kommer det inte vara så praktiskt att lira med. Inte direkt som att byta batteri när kraften börjar ta slut liksom.
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Danskarna på Mercs förra året körde en massa polarstar bössor, de hade med sig 2st stora lufttankar Lite osmidigt att springa runt med en tub på ryggen. Men det verkade ju fungera bra.
Skall vara väldigt driftsäkra med inställbar rof och fps (Lite för lätt att ställa in fps om det kommer i fel gubbes händer, sen är jag helt emot högrof bössor).
Förnamn: Linus
Efternamn: Satans minion
ett alternativ jag kikat på är marui nexgen, men har hört från flera håll att man absolut inte ska trixa med dem för att få upp utgångshastigheten. Känns lite lamt att spela med en bössa som bara gör 270 fps. Annars verkar de riktigt nice.
Nån som har erfarenheter av dessa vapen? trimmade?
_________________ HeavyMetalMilitia Radio callsign : Farbror Torsten
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Anledningen till att du inte ska mixtra med dem är för att det inte behövs. Är det verkligen lamt att ta folk på låååångt avstånd och sedan direkt dra in i en byggnad och knäpper dem med samma bössa? tycker det är helt awesome.
Villha syndrom. Hmm fixa räddningstjänstens carbon tuber med sele.
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori