Jag är tveksam till om jag kommer, var inte med på spelet idag så chanserna är la ganska små. har dock inte anmält mig själv så jag kan inte avanmäla mig.
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Inläggsrubrik: Re: Container Yard Challenge - X - Söndag 26 Maj 2013
Postat: 25 maj 2013, 19:14
Förnamn: ernes
Efternamn: handzic
Undrar ifall någon vänlig själ har några extra knappbatterier och ta med imorgon, jag är så klockren att jag kom på mina var slut för mitt rödpunktsikte, jag betalar för lånet om så önskas.
Postat: 26 maj 2013, 21:55
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Trevlig dag idag gubbs!
Lite halvtaskigt träfftagande, speciellt ifrån de svartklädda nissarna med heltäckande kroppsskydd och flera som körde med uppenbarligen olovligt högtrimmade bössor och en libanes (en Libanonrensning, inte en person ifrån Libanon....)
Utöver det så var det skitkul idag, bra arrat Sea Sheapherd!
Postat: 26 maj 2013, 23:08
Förnamn: Anders
Efternamn: R
Ja jag kände samma sak lurvski! Det var ingen trevlig upplevelse när man hamnade emot dom. Dom spelade inte fint alls och tog inte alls många träffar och när man sa det till dom så fick dom en jäkla tråkig attityd mot en. Men bortsett från de så va det en extremt trevlig dag! Så LBL tackar ännu en gång Sea Shepherd, med och motspelare för ett riktigt härligt spel!
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Postat: 27 maj 2013, 07:09
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Ställningen blev 4 tackor Blåa laget, 3 tackor gula laget.
Vi som arrade såg inte något dåligt träfftagande, över lag tyckte vi att det såg bra ut. Det är nog också så att folk brukar spela bra när vi är i närheten, därför försöker vi narvara på plan så mycket det går.
Båda lagen fick lite klagomål, dock utan den beskrivning vi behöver för att kunna prata med rätt person. Alla bössor var chronade och ingen översteg auto-a. Endast ett fåtal snipers.
Lagen var mycket jämna och det var först på slutet som spelet avgjordes.
Vi i Sea Shepherd vill tacka för ett kul spel, nästa CY blir efter semestern. Ett extra tack till Bogartpojkarna och er sponsring. Hoppas att erat arr i Bocken 1/6 blir grymt: http://www.vsaf.se/game_signup.php?game_id=290
Over and out!!!
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Postat: 27 maj 2013, 09:06
Förnamn: Tommy
Efternamn: Hansson
Ghost skrev:
Ställningen blev 4 tackor Blåa laget, 3 tackor gula laget.
Vi som arrade såg inte något dåligt träfftagande, över lag tyckte vi att det såg bra ut. Det är nog också så att folk brukar spela bra när vi är i närheten, därför försöker vi narvara på plan så mycket det går.
Båda lagen fick lite klagomål, dock utan den beskrivning vi behöver för att kunna prata med rätt person. Alla bössor var chronade och ingen översteg auto-a. Endast ett fåtal snipers.
Lagen var mycket jämna och det var först på slutet som spelet avgjordes.
Vi i Sea Shepherd vill tacka för ett kul spel, nästa CY blir efter semestern. Ett extra tack till Bogartpojkarna och er sponsring. Hoppas att erat arr i Bocken 1/6 blir grymt: http://www.vsaf.se/game_signup.php?game_id=290
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori