Förnamn: C
Efternamn: Backman
Vi har köpt Baofeng för att det är en bättre radio än Puxing. Men även för att den klara både VHF och UHF, har ett fetare batteri, är stabilare och är billigare, kommer kosta ca 300 Kr till medlemmar
Så triss med ak5c så mkt fel på den >.< märke idag efter igår spel att min ak5c gearbox håller på att spricka, efter 1 spel liksom :O, det enda uppgradering jag gjorde var cynlider byte vilket gav 114m/s med 0.25 = autob. Ska beställa gearbox från G&G och nedtrimma bössan fjärder och satsa på ordentligt tätning =)
Blev medlem: 18 maj 2006, 18:10 Inlägg: 2132 Ort: Johanneberg i Göteborg
Förnamn: Peter
Efternamn: Wiren
Aminea: Kolla in i matningshålet medan du torrskjuter; ser du att någonting rör sig fram och tillbaks där nere?
Om nej: Antingen sitter din nozzle inte fast på tappetplaten eller så är tappetplaten av. Man får öppna och kolla/byta.
Om ja, går den hela vägen tillbaks under en cykel eller sticker den ut lite i hålet?
Om ja: nozzlen är för lång eller du behöver ett sectorclip.
Om nej: Något annat mystiskt är i görningen. Testa att vända bössan uppochned,släppa ned kulor en och en i matningshålet och se om du kan påvisa något beteende. Titta inte ned i hålet när du skjuter och tänk på vart du riktat bössan!
Scipli: Hör av dig till G&G, de brukar vara ganska bra med kundsupporten. I annat fall kan du höra av dig till försäljaren. Det låter som ett fabrikationsfel (enligt EU-rätt så ÄR det det..) för de legendariska spruckna v2orna brukar uppträda först efter ett gäng cykler.
Har kontaktat G&G, verkar som de redan vet att det finns en del problem med AK5C, de sa jag skulle få en gearbox case gratis, jag sökte runt verkar vara som en hel del spelare har fått sin gearbox cracked.
Samtidigt sa de att håller på att förbättra Ak5c gearbox därmed har de pausat skeppningen av AK5C.
Blev medlem: 06 apr 2013, 20:12 Inlägg: 51 Ort: Göteborg: Hisings Backa
Förnamn: Pierre
Efternamn: Wallden
Jag skulle behöva lite hjälp med några saker det första är att som några vet så är min ak5c trasig den vek säg under ett spel i Bergsjön och dom som sålde den till mig värkar ha gott i konkurs vad ska jag göra? Det andra är att jag behöver en vapen som håller lite på kort varsel.
Blev medlem: 06 apr 2013, 20:12 Inlägg: 51 Ort: Göteborg: Hisings Backa
Förnamn: Pierre
Efternamn: Wallden
dom som sålde vapnet heter ActionSportSweden deras hemsida var http://www.actionsportsweden.com och vad jag ser så har dom gott i konkurs eller så är det bara jag
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori