Inläggsrubrik: Re: Miketown maj 19 stället där vi skall spela
Postat: 21 apr 2013, 23:33
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Jag personligen är ju totalt emot bindande anmälan då jag haft en polare som försökt åka på det 2ggr på Bockaby(Cannibal Hippies), men det va inte hans fel att han inte kunde komma utan han blev inringd till jobb i sista minuten (som han inte kunde säga nej till då han va den enda som hade rätt kompetenser ledig på jobbet, det va inte värt att spela airsoft för att bråka med arbetsgivaren) och fick ändå betala. Det är fan inte OK tycker jag.
Men i detta fallet så kan jag faktiskt köpa att det ska vara förskottsbetalning och "bindande". Men då ska d vara just BARA förskott som gäller. Om man just betalat förskott, sen tycker jag att d ska finnas lite svängrum för folk som faktiskt har jour eller levande skift att kunna vara med på spelen utan att riskera att betala utan att vara med, kanske ett pm till arr att man har just jour eller liknande?
På Bocken så va d ju helst förskott men iom att han visste att han kanske kunde bli inringd när som så ville han betala på plats, ifall han skulle bli inringd, vilket han blev...
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Inläggsrubrik: Re: Miketown maj 19 stället där vi skall spela
Postat: 22 apr 2013, 19:24
Förnamn: kenny
Efternamn: F
Vi kommer att ha en bindande anmällan med förskott på 175:- detta är inget överpris och säkert värt det. Så anmäller man sig och betalar är det klart. Sen är det upp till varo en att dyka upp. Vi kan tyvärr inte ta hänsyn om folk får förhinder att komma. Ibland skiter det sig men då är det bara 175:- man förlorar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori