Förnamn: Daniel
Efternamn: Kristiansson
Planera ett spel kan ja inte har inte en aning hur man gör....sen finns det inte så bra med parkeringar men man får väl ställa sig hoss mig så får ja ta bilen o köra fram o tillbaks*typ 2 min väg*
Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
Jag tycker det väldigt lovande ut Tuppen - lagom mycket träd och öppna ytor. Inte så snårigt heller. Mysiga klippor man kan ta skydd bakom osv.
Vore onekligen ballt att testa ett spel där.
Finns säkert nån som kan hjälpa till och arrangera ett spel ihop med dig om du vill. Får väl fundera igenom det praktiska med parkering osv, det lär ju komma ett dussin bilar om det blir spel.
Hej igen. jo parkering sker hemma hoss mig så samlas vi o packas så det inte blir för många bilar.
finns det nån som vill hjälpa till o planera ett spel? vet inte om det blir så ballat om ja gör det. jag har inte crhonat min bössa emn den har en 120 fjäder i sig..är den för kraftig?
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Om du har en 120 fjäder så kanske den gör 110-120m/s vilket är typ(!) auto-B. Tänk bara på avståndet innan du klämmer på avtryckan, men det ser inte ut som det kommer bli för mycket CQB i det området direkt. Ta med bössan på nåt spel så är det alltid nån som har en Kronograf.
När hade du tänkte att planera ett spel? Jag kan ju självklart ta med min kronograf om du vill testa ditt vapen.
Återigen, go mark =)
//Byggan
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Jo ja planerar spel typ var o varannan helg om intresse finns.ska bara tänka ut hur vi alla ska ta oss till skogen då den ligger på 5min bil och 15 min promenad då ja inte har nån bra parkering vid skogen. bergshagen är hemma hoss mig så där är inga problem.
lösning 1: är att alla går och 1st bil tar all utröstning. 2: skyttel trafik me typ 3 bilar beroende på hur många vi är...
typ ska folk reka skogen innan vi ska spela eller tar vi det då...behöver hjälp vid spelplanering då ja alldrig spelat förr
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori