Förnamn: C
Efternamn: Backman
Det som är nytt med de nya TM next gen är: bättre gearbox, lätt att byta fjäder, "rekyl", förbättrad hop up, sista skottet spärr samt lite annat smått och gott.
Prestandamässigt kan man säga att en 90ms next gen går lika långt som en hightuned 130 aeg, dock tar kula längre tid på sig men med mycket bättre träffsäkerhet.
Sätter man i en 100, 110, 120 i en next gen så blir fördelarna bara fler och fler prestandamässigt.
Det fiffiga är ju att man slipper trimma bössan, men ändå skjuta både på 0m som på avstånd. Jag är verkligen jättenöjd med mina två nya TM next gen-bössar och saknar inte min PTW för fem öre.
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Låter ju lite smått lockande, när man redan är nöjd med sin aeg som gör 100 Kan ju passa på att fråga lite om magasin, vettiga kloner på magasin? Om man nu skulle kunna spara in ett par kronor på att inte köpa TM magg. Men antagligen är det väll bara att köpa TM och sedan inte behöva gråta för att man köpt skit?
Förnamn: H
Efternamn: A
De är helt underbara på nästan alla sätt. Jag rekommenderar 0,20g (min går spikrakt ändå). Dock så avslöjar ljudet från blow backen vilket är realistiskt på ett sätt dock så gör man så att motståndare får lättare att "ducka" kulorna mer än andra vapen (vilket inte är realistiskt). I skogen föredrar jag PTW/CTW med så högt trim som möjligt.
Men om jag bara ska ha ett vapen blir det min mk17 så jag håller med till 90 procent.
Jag spelar inte så bra men här e min underbara mk17
Tillgången på Armys next gen kloner verkar vara ganska låg och framför allt på deras nyare generationer. För att få tag i rätt modell, så får man surfa runt på massivs med olika försäljare i HK och kolla om just de har modellen inne för sekunden.
Modeller R40 = M4A1 RAS R43 = M4A1 vanliga hand guards R47 = M4 CQB-R RAS R50 = M4 CQB-R hand guards
Samtliga modeller har crane-kolv och elen dragen framåt.
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Halloj!
Efter att ha sålt en hel del bös så känner jag nu att jag har stålar för en ny grym bössa, så har kollat på dessa next gen en del.
Men eftersom jag inte är så mycket för just M4 längre så är det ju SCAR-L som jag kollat på mest. Men har hört från några att SCAR-L inte alls är lika bra som deras M4.. Någon som har koll på detta? Om man nu skulle få för sig att skaffa M4'an eller kanske HK416 så verkar de kräva något knepigt batteri:
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori