Förnamn: V
Efternamn: Andren
Halloj allesammans! Vi är ett gäng som tänkte kasta oss in huvudstupa i allt vad airsoft innebär. Dom flesta av oss har ingen som helst erfarenhet men vi är helt enkelt goa och ödmjuka grabbar som är trötta på ligga bakfulla på söndagar och tänkte att vi behöver komma ut och röra på fläsket lite istället
Lite kort om mig själv: Vincent. 27 år och knegar på som svetsare inom bygg och maskin. Figurerar som basist i en märklig proggrock-konstellation och har en barnsligt intresse för spel och förhoppningsvis också airsoft under kommande tid.
Har precis inhandlat ett SRC G36 som ligger kvar i butiken för nertrimm, och tänkte fråga när man ändå tjötar på här om Dboys G36 Mid cap magasin med 100 kulor går bra för era spel? Köpte också ett 7.4V Lipo batteri, men lite osäker på vilken laddare jag ska köpa till. Skulle denna funka; http://www.rodastjarnan.com/airsoft-lad ... -ion-18002 ?
Sen tänkte jag höra om ni planerar något spel för denna helgen som är öppet för gäster måhända?
Förnamn: Paolo
Efternamn: Svensson
Välkommen
D boys vet jag inget om annars är MAG g36 mag perfa http://www.airsoftbutiken.se/product.ht ... ory_id=101 2 pack för 249kr Men så länge du håller dig vid 80 boll per mag så e det bra. Brukas ges dispans för highcap för nya spelare då gear tar lite tid att slänga ihop.
Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Kamrater,
är en av käre Andrens kompanjoner, och är relativt ny inom detta.
Iaf, har en finurlig fundering över detta med rödastjärnans SRC mag paket, det är så att det kommer ta ca 2 månader för dom att få hem detta, och tänkte därför höra med er om ni vet ngn butik (svensk) som har detta i sitt utbud? Tittar runt men det verkar inte finnas några flera eld själs butiker där ute som har dessa, eller så är jag helt enkelt blind alt misär i att hitta i deras webshoper.
Vore även gott om dom hade guarders hop up gummi, den i silicon (finns i airsoftbutiken i varberg men dom har inte i sin tur SRC magasinen)
Hoppas ni får en otroligt bra lördagskväll tillsammans med nära och kära så syns vi imorgon !
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Förnamn: Paolo
Efternamn: Svensson
Stirra er inte blint på tillverkare om ni just köpt en src g36. Ni kan testa mina MAG Magasin (i know is same name hur hur hur) Imorgon om ni vill, men är ett rätt nice paket annars men 2 månader e rätt långt att vänta så kolla runt på nån kina butik om dom inte har src.
Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Kamrat Malus,
jag håller helt fullständigt med dig, man ska inte stirra sig blind på märke. Varför nu SRC är att föredra i min mening, är att dom laddas med 50 bulor per magasin och MAG ligger på 100 argsinta bulor.
Två månader är för långtid, får glo lite surt på kina fronten då ser det ut som, eller kasta ett getöga varje dag på ass.
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
MAG magasin håller däremot en evighet, så är iallafall fallet med M4 magg. Kinamagasin har en tendens att börja mata dåligt. Sen så finns det bra och dåliga kinamagg, men MAG är ett säkert kort. Ladda dem med 80 kulor bara så blir det fint
Förnamn: Matti
Efternamn: Reimi
Ja ni kan alltid ladda i färre bulor i ett magasin (mår tom bättre av att inte fyllas helt fullt). Går aldrig att göra kapaciteten större i magasin som inte tar 80 från början.
_________________ Knowledge is power, hide it well.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori