Vet inte hur många som är intresserade av Planetside 2 här eller datorspel överhuvud taget, men Planetside är ett nytt MMOFPS (2000 spelare per server, tre fraktioner) som släpps om 8 dagar och jag råkade sitta på lite för många betakeys så om någon vill prova innan det släpps så gogogo! det kommer vara free to play i vilket fall. typ 100% fokus på teamplay men går att spela ensam eller i mindre grupper, dock inte lika kul. om flera i föreningen skulle vara intresserade skulle man ju kunna starta en klan!
Förnamn: Anders
Efternamn: R
verkar faktist väldigt intressant jag spelar mycket FPS spel men det är på Xbox fast kan vara en kul grej att prova på hur får man tag på betan då är det någon speciell sida man ska ladda ner den ifrån eller är det bara att söka på det och ladda ner första som kommer upp??
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Nekro-tajm!
Kan låta meddela att jag kört ned mig ordentligt i detta spelet senaste veckan. Spelar som New Conglomerate på Cobalt-servern. Spelar i princip oavkortat på Esamir, då det är kontinenten vår fraktion suger mest på då ingen spelar organiserat där. Vilket jag vill ändra på.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori