Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Det är ett störtdyk mot helvetet.... Jag fick för mig att mecka i min och den låg i delar i över en vecka innan jag med gråten i halsen kontaktade eXedit och han fick rädda mig.... Meeeen har du talang så kan du nog fixa den själv, kommer bara ta tid och en massa frustration.
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Om du bjuder på en pizza och bärs så är det garanterat många här i föreningen som hade tagit sig tiden att hjälpa dig. Om de anser att det inte duger så locka med 2 bärs och en pizza.
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
varför ska du byta kablar? Är bara lite lödande samt att få tag i motorkontakter(klurigaste biten tycker jag) så om du är bekväm med lödande så är det inte så svårt. att få ihop boxen kan vara en annan femma dock, men det är inte så svårt när man lärt sig
Förnamn: jonas
Efternamn: partanen
stämmer mkt väl krille! sen vill jag få kablarna rill RISen istället med batterilåda. vet su vem jag är krille från partille? haha vi snacka på donken för längesen.. är vän till matte,danne och marcus från partille:D hlrde att du spelade airsoft:P reflekterade lver ditt namn och kännde igen de hahah. världen e lite
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori