Inläggsrubrik: Re: Container Yard Challange VI Domination
Postat: 24 okt 2012, 02:59
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
LeGradovic skrev:
Snyggt Acid, kan du skicka den första bilden där jag står och ser stenhård ut
Har 440 bilder på G, uppladdade och klara men väntar på klartecken från syrran som TYDLIGEN måste redigera dem först. I tried to reason with her.
440 bilder? skojar du? Tog du 440 bilder? :S Jag tog inte ens 30 bilder... Du är kung! När kommer de upp tror du? hade gärna stulit några till facebook om du inte har något emot det.
När jag ändå skriver här så vill jag bara be om ursäkt till den person som jag tragiskt nog råkade TK'a... Hoppas du inte blev för sur.... Nästa CY får du ett gratisskott i ansiktet på mig.
bild 25 2:26 in i filmklippet ungefär när en kille står med labbarna i luften och jag ser minst sagt taggad ut. kan du skicka den till jonazc@yahoo.se så vorde det nice..
Postat: 24 okt 2012, 17:28
Förnamn: Erik
Efternamn: Enarsson
Lurvski: Tog med mig lillasyrran som i sin tur tog lite över 550 bilder, har rensat bort cirkus 110 stycken som var dubbletter osv. Mitt webalbum ville inte samarbeta med mig i annat fall
Senast redigerad av LeGradovic 28 okt 2012, 10:02, redigerad totalt 1 gång.
Postat: 27 okt 2012, 23:11
Förnamn: Erik
Efternamn: Enarsson
Som utlovat; 440 bilder på er iklädda era favoritkläder, bilder courtesy of syrran. Några av bilderna kommer dock att läggas upp "på nytt" efter lite bildbehandling.
Postat: 28 okt 2012, 02:15
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
LeGradovic: Kungligt! ruggigt bra bilder! Hoppas du inte har något emot att jag snor ett flertal till min facebook. Synd bara att det inte fanns någon bild där jag viftar med min fina Ingram....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori