550 riksdaler. Osäkert huruvida dessa finns i lager för tillfället. Skicka ett PM och fråga - annars finns samma radio för ungefär samma precis från Kina :)
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Äsch, vad dumt att jag glömmer så enkla saker.
Vad jag vet finnes inga radios i lager för tillfället men fler skall beställas. Däremot kan du beställa från Kina för i princip samma pris och i samband titta på headset som passar - även om leveranstiden blir lite längre: http://www.409shop.com/409shop_product.php?id=102049
Tjoo nybliven ägare till en 888 pux och undrar om ngt vet ngt billigt vettigt headset till dito, mats
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Den funkar Lurvisk, men du får den bra mycket billigare från tex Rsov,Ebairsoft eller valfri kinesbutik. Du kan ju inte lämna tillbaks ej fungerande ptt men det är lätt att öppna dessa och felsöka. Iallafall u94 klonen som jag kör med.
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Det ska tydligen inte gå att skaffa något bra headset till den radion... Gå med i föreningen och köp en Puxing 777 istället, de kostar 550 (förutsatt att föreningen fortfarande säljer radios). Det är nästan samma peng för en så mycket bättre radio.
samt några puxing radios. jag tycker typ alla är likvärdiga i räckvidd och så, lite bättre batteritid på baofeng (i länken). bra att tänka på är också att köpa en radio med kenwood kontakt för headset, mycket lättare att hitta headsets med det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori