Förnamn: Linus
Efternamn: Persson
Tänkte skaffa mig en Glock 17 , är de stor skillnad på Tokyo marui och ksc ? Har hittat en beg ksc med plastmantel för 900 med 2 magasin , och en Tokyo marui för 1600 med 3 magasin. Har beslut ångest vilken jag ska köpa , någon som har erfarenheter av någon av dom ?
Förnamn: T
Efternamn: S
Jag tycker att du ska köpa en KSC/Kwa med metallmantel av den enkla anledningen att de funkar med RA-Tech´s co2 magasin. Det är ganska ovärderligt i svenskt klimat.
Sedan kommer en TM i 9 fall av 10 slå KSC/Kwa i precision och räckvidd men det använder jag andra vapen för.
_________________ "Perhaps Rome fell the same way. On a sword of misadventure, made by its own lies and delusion."
Förnamn: T
Efternamn: S
Plast funkar perfekt ifall du ska köra med gas, förmodligen är det tom att rekommendera. Med Co2 magasin så kommer dock en plastmatel med största sannolikhet spricka.
_________________ "Perhaps Rome fell the same way. On a sword of misadventure, made by its own lies and delusion."
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
vad jag har sett är största anledningen att skaffa en med mantel av metall är att blowbacken slår lite hårdare vilket ger en mer realistisk känsla. Men i överlag är metall alltid mer hållbart och ger bättre känsla.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori