Inläggsrubrik: Re: Någon som vill dela på ett 2-pack Topcom TwinTalker 9500
Postat: 23 sep 2012, 21:15
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Problemet med dem är att hitta en vettig ptt och headset. Lagkamraten hittade inte någon ptt som passade så han valde att göra som många andra köpa en puxing 777.
Puxing skulle jag rekommendera starkt. - Inte begränsad till PMR. - Billig, samt billiga extra batterier. - Bra räckvidd. - Hållbar (Min har då iallafall hållt i både vått och torrt )
Antingen om du köper den genom föreningen eller beställer själv via 409shop. UHF Radio är vanligast inom airsoft vad jag märkt sedan jag började, något enstaka lag använder VHF bandet.
Om du vill ha en dualband radio, dvs en som dessutom kan ligga på jaktbanden så heter den Puxing 888.
Postat: 26 sep 2012, 07:34
Förnamn: Dino
Efternamn: F
Föreningens Puxing radios är hästlängder bättre och egentligen inte ens dyrare än vad den topcom varianten du länkar till. Bara till att inhandla Puxingen
Postat: 29 sep 2012, 15:27
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Tja! Tänkte beställa en sådan puxing 777 från föreningen, men skulle behöva ett tips eller 2 på bra headset. Har sett folk som har ett hyffsat stort headset med stor push-to-talk-knapp på västen, är ute efter ett sådant eller liknande. Någon som har en länk till ett bra ställe?
Postat: 01 okt 2012, 14:14
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
själv kör jag ett par sordin dualcoms. kostar en slant men kinakopian på denna funkar skit.
som ptt använder jag en vanlig kina ptt. original funkar inte denna med "rs" headset utan man får öppna den och flytta kabeln från plint 3-2 en enkel lödning.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori