Inläggsrubrik: Re: Bockaby "Be Quick Or Be Dead" 2012_09_08
Postat: 09 sep 2012, 22:03
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Det är bara att köra på! Jag kan inte hjälpa än att tycka det är jäkligt kul att se avatarbilder på både vårt- och AirsoftSveriges forum som jag vid något tillfälle tagit.
@Wastelander: Blir inte så våldsamt många bilder tagna nu för tiden. Samtidigt försvinner några dubblettbilder bort i vad som efter årsskiftet blivit en försiktig kvalitetsåtgärd. Men jag kan lägga upp ett specialgalleri under morgondagen med alla bilder direkt ur kameran
Inläggsrubrik: Re: Bockaby "Be Quick Or Be Dead" 2012_09_08
Postat: 09 sep 2012, 23:36
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Måste säga dock att med tanke på att man såg 2-3 fotografer så har det vart väldigt lite bilder. All cred till Borka som fått upp sina redan, jag hoppas på bra mycket mer dom närmaste dagarna. Någon måste ju fångat mina rökgranater
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori