Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Vilken miljö ska den användas till? Skog eller CQB? På vilket sätt vill du uppgradera?
De flesta M4or är precis lika lätta att uppgradera(V2-box) så handlar mest om att komma fram till vilken roll du vill spela, vilka behov du har samt vilket utseende du vill ha på bössan.
Handlar det bara om märke så tycker jag om G&P men jag har hört mycket gott om ICS(med delad gearbox) också.
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Absolut lättast är i sådana fall PTW/CTW där du inte behöver uppgradera någonting för att köra högre trim. Dock är de kostsamma i inköp och ställer högre krav på kulor mm.
I andra fall hade jag rekommenderat ICS med delad gearbox, för i sådana fall byter du bara den övre halvan och får då en annan utg. hastighet. Jag vill också minnas att Ares har quick spring change på några modeller, men har ingen erfarenhet av dem som märke.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori