Inte något jättespännande, men säkert nån som gillar det. I slutet har vi ju ett praktexempel på dålig radio com Lite rolig CQB blev det ju iallafall. Kan vi ju skylla på
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Haha det var TK party så det bara smäller om det Rangers/Delta emot Delta/Aor1. Som jag skrev, ett praktexempel på dålig radiokommunikation.
Spelet var otroligt kul. Upplägget var först att hämta 6 balar "knark" (Var höbalar självklart).
Sedan skulle vi desarmera en bomb nere i C1? har jag för mig. R.I hade med sig sin extrema pajero, vilket höjde spelkänslan mycket.
Jag var med i US laget. Vet inte vad "badguy" uppdragen handlade om dock.
Något väldigt tråkigt som hände var dock en skarp skada i början av spelet. Vad jag hörde så var det en kille som ramlade på kolven emot halsen. Och fick hämtas av ambulans. Vad vi hörde efter spelet så mådde killen bra. Som tur var. Alltid tråkigt när sådant händer.
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Redigt fina bilder! Förutom.. uhm.. den sista. Man börjar ju fundera Såg inte er i SRT speciellt mycket dock, bara när vi röjde oss igenom skogen vid A1.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori