Inläggsrubrik: Re: "The Combo Breaker" - 15 juli 2012
Postat: 10 jul 2012, 08:08
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Åh fan, låter lockande! Kan dock bli lite problematiskt då jag inte fått mina PMAG och väst från eHobby än, kommer nog under nästa vecka.. Allt man har för tillfället är ett sketet (men snyggt) hi-crap mag.
Plus dessa ¤%@/& .25 bio-kulorna är SLUT och kommer in i början av augusti!!! Palla att pilla tillbaka standardpipan bara för att kunna använda dessa säkert och felfritt: http://www.rodastjarnan.com/airsoft-10- ... bara-10737
Postat: 10 jul 2012, 12:31
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Uppdaterade kalendern med lite mer information. Det blir ingenting avancerat, men jag tror det kan bli bra ändå.
Värt att tänka på är, som tidigare påpekat i tråden, att tillgången på kulor genom föreningen för tillfället är mycket liten - om inte helt noll. Möjligtvis att det finns någon som har påsar med 0.20:or att sälja. Det är alltså starkt rekommenderat att köpa kulor från annan ort:
Postat: 12 jul 2012, 16:17
De bio-kulor på röda stjärnans är inte super om man kör med precisionspipa, värt att tänka på. Jag har en pöse Green devil .25g till övers, först till kvarn kan få köpa den.
Postat: 12 jul 2012, 17:40
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
För vanliga söndagsspel ute i skogen tycker jag armbindlar är att ta i. Ett enkelt sätt att avgöra vän från fi rent generellt är att se åt vilket håll, och hur, personen framför dig rör sig åt i relation till spawnplatserna.
Klart det kan bli lite rörigt ibland. Men det är ingenting lite spaning eller radio kan råda bot på.
Men för all del, Tango, om du får ihop ett gäng bindlar så ta med dom. Märker vi att det blir rörigt och onödigt mycket team-kills så kan vi överväga att använda dom under dagen. Även om jag sällan märker några team-kills på söndagerna, även när Sparrow är med
Postat: 12 jul 2012, 17:43
Förnamn: Stefan
Efternamn: Karlsson
Jag har inte heller upplevt att det har vart några problem under söndagarna. Det var mest under Container Yard som jag märkte behovet då plastbanden gärna ville försvinna i armveck och liknande...
/Stefan
_________________ ODA 162 18Z ---------------------------------------- Observe everything, admire nothing!
Postat: 13 jul 2012, 17:24
Sparrow Unit skrev:
Sol sol....Vädret blir kanon på Söndag....
Enligt SMHI så kommer det en skur vid 11:00 och mulet resterande dagen. Så räkna med att det kommer regna hela dagen och vara uppehåll vid 11:00, eventuellt snöstorm...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori