Inläggsrubrik: Har ni några problem med era Bössor????
Postat: 09 okt 2011, 11:13
Förnamn: A
Efternamn: T
Hallå Grabbar och Töser.
Har ni något problem med era bössor? ni vet väl att det är bara att säga till viaPM, hjälper jag er gärna med era AEG, och Pistoler, Om det är något ni behöver i reservdels väg så hjälper jag er att skaffa det, alternativt köpa det via mig, Priset för att få något meckat av mig, är en symbolisk summa, något som ni själva anser det vara värt, dock ej sprit, då jag inte dricker, synd på fin alkohol.
Så har ni några böss problem som ni inte klurar ut själva, eller inte vet hur ni shimmar, trimmar. PMa mig så ska vi se om vi inte kan mötas upp, jag kan när som. så tar jag gärna en titt på det.
Mvh: Anders. "DiRz"
Jag kan även nås på 0706716582 mellan 12.00 - 22.00
_________________ 727 Peace is our Profession, War is just a Hobby.
"Work out your own salvation with fear and trembling." Philippians 2:12
Inläggsrubrik: Re: Har ni några problem med era Bössor????
Postat: 09 okt 2011, 11:15
Förnamn: A
Efternamn: T
Har hjälpt både Tomper, Schultz, Smoofee, mfl här på forumet. så är det något kan ni även fråga dom, kan även varmt rekommendera om ni äger en AK att fråga Skepparn. =)
_________________ 727 Peace is our Profession, War is just a Hobby.
"Work out your own salvation with fear and trembling." Philippians 2:12
Postat: 09 okt 2011, 18:06
Förnamn: David
Efternamn: K
Ja jag kan ju avlasta dirz och meka AK om det behövs, har redan ganska regelbundet strul-AKs på besök (finns faktiskt sånna :O). Kan även nämna att behöver det fixas kablar och bytas kontakter så löser jag det.
Postat: 09 okt 2011, 18:57
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Anders er best
..och eftersom han redan anmält mig som frivillig så får jag väl officiellt bjuda in till att kontakta mig via pm. V2-mek är väl det som jag kan en del om.
Jag har också väldigt fina historier om besatta m4or
Postat: 15 feb 2012, 17:04
Hej!
Ny på forumet och för airsoftande i göteborg. Hoppas på att dra ut med lite folk här snarast och leka.
Tänkte börja lite lätt med att be om hjälp. Jag skulle behöva chrona min nya kalash men äger ingen chronograf. Är det någon i göteborg som äger en och kanske skulle låta mig chrona bössan där? Behöver göra det ganska snart.
Sen fråga nummer två, om det visar sig att bössan chronar över 110 m/s (vilket den borde göra?) skulle jag behöva lite instruktioner/hjälp med att byta fjäder. den ska alltså maxa 110 m/s när jag är klar. Jag har spelat i några år och äger flera vapen men har aldrig meckat med dem och tycker väll att det är dags att lära sig.
Vore tacksam för hjälp och ni verkar ju vara sympatiska själar =P försöker kolla forumet ofta men kan även nås på mattisskarlsson@gmail.com eller 073 789 14 39
Postat: 15 feb 2012, 18:44
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
Tja och välkommen!
Kronograf finns nästan alltid på söndagspelen, fråga innan bara...
Att din bössa skulle krona lite mer än 110 ser jag inte som ett problem om du spelat tidigare och bemästrar säkerhetsavstånden. Men självklart om du föredrar lägre utgångshastigt ska du byta eller av andra själ. Annars tror jag att 110~120 lämpar sig bra för skogspelen vi oftast kör...
Postat: 16 feb 2012, 13:08
Tackar =)
Blir helt enkelt tvungen att komma och spela då, inte mycket mer att göra =P ser att det inte är några nya spel planerade? Eller spelar ni alltid söndagar?
Jag ska ha den i ett annat sammanhang där de har krav på max 110 m/s.
Om inga spel dyker upp snarast vore jag dock fortfarande tacksam om jag kunde möta upp någon med chronograf i utbyte mot en pizza och rövarhistorer kanske.
Postat: 16 feb 2012, 22:55
Ah, ursäkta, skrev in det i mitt första försök innan jag blev medlem och inte fick posta
Bor i Västra frölunda men vapnet är just nu vid studiegången (närheten av östra sjukhuset). Tar så klart vapnet dit det behöver vara så den som hjälper slipper krångla för mycket. har också en kamrat som behöver hjälp med samma sak....
Postat: 09 maj 2012, 21:42
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Bumpar denna om det är så att någon behöver lite hjälp inför alla vår- och sommarspel.
Har en del bössor på besök just nu och lite ont om pistonger och andra reservdelar(nytt på g) men gör naturligtvis mitt bästa för att hjälpa till eller föra frågan vidare till rätt person.
Kontakt via PM gäller för hjälp av mig och antagligen de flesta andra som meddelat att de kan hjälpa till
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori