Inläggsrubrik: Re: Container Yard Challenge - I - Söndag 15 Januari 2012
Postat: 16 jan 2012, 17:11
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Det är gött, Leo.
Förresten, hur har du monterat kameran? Kanske är det fiskögonobjektivet som skojar med bilden, men det ser ju ut som kameran sitter i en vinkel som får mig att bli väldigt nyfiken på hur den sitter fast ens.
Postat: 16 jan 2012, 17:16
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
Nice! Det var bra att det var oredigerat (för oss som inte varit där)... eftersom man får en bättre uppfattning av området, då det inte en massa actionklipp hela tiden...
Bra av dig att du inte sikta i marken heller, som många sådana här filmer brukar vara...
Postat: 17 jan 2012, 15:52
Förnamn: H
Efternamn: A
ang. Gopro på vapen, så är det väl bara att köpa en sån där påse "grab bag" eller vad det heter och improvisera lite med fästena man får med (har inte tillgång till leos fb just nu iaf). jag råkade köpa en grab bag men vet inte riktigt vad jag ska med alla fästen till...
själv så trivs jag med gopro på hjälmen. typ främsta anledningen till jag kör med hjälm. helt klart prio före "looken" iaf men kanske inte före skyddet (iaf i cqb, inte i WL). Annars hade jag nog mest kört med Boonie, men tack vare gopro så kommer det nog alltid vara hjälm för mig, sånt där pannband vågar jag mig inte på.
_________________ “Any group is weaker than a man alone unless they are perfectly trained to work together.” ― Robert A. Heinlein, Starship Troopers
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori