Förnamn: Richard
Efternamn: Larsen
Alltid lika härligt att kolla igenom dina bilder borka
Snor din tråd lite och postar de bilder jag tog här med så bilir de inte mängder med trådar. Vissa bilder är lite sådär men då får ni njuta av den härliga naturen istället
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Vem på röd sida var det som tog den där snygga mobilbilden när jag stod uppe på ställningen och pekade? Även hur mycket jag än försöker kan jag bara inte påminna mig vem det var som visade mig den igår.
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
@Schultz - Slängde mitt Facebook-konto för en tid sedan. Började där för att dela bilder, men nu har jag ändå Picasa som jag även bundit till Google+, så brottas med en annan stygging nu istället.
@Lindbom - skicka gärna den! Epost, MSN och Yahoo hittar du på min forumprofil :}
Blev medlem: 04 maj 2005, 07:30 Inlägg: 1043 Ort: Göteborg, Kungsladugård
Förnamn: Hampus
Efternamn: Samuelsson
Bearbetat i lightroom misstänker jag. Go smäll jag fick där, *smack* och rätt ner i backen jävla glad att tänderna höll med tanke på att tandskyddet låg i bilen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori