det är dom jag skulle kunna tänka mig . dem verkade va bra va dem sa på youtube.. men kan man köpa uppgraderinga till dom såg inte så mycket men typ sikten , lampa , osv.. den får ju se lite kaxig ut också ..
Förnamn: Per
Efternamn: Andreasson
Fördelen med G&G är att det redan sitter en mycket bra prec-pipa i den. Jag rekomender stark märket G&G. Men blowback system ser jag ingen större mennig med.
Tycker personligt att det bara är mer saker som kan gå sönder i bössan.
det är dom jag skulle kunna tänka mig . dem verkade va bra va dem sa på youtube.. men kan man köpa uppgraderinga till dom såg inte så mycket men typ sikten , lampa , osv.. den får ju se lite kaxig ut också ..
Förnamn: Per
Efternamn: Andreasson
Jag har faktis just en Commando och det är en mycket bra bössa. Har man bara ett 9,6v batteri så går bössan utmärkt! Jag använd Classic Armys 120r metall-mag. Finns att köpa i 6 pack. Dem har fungerat mycket bra för mig och dem är lätta att pilla med.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori