Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
Hejsan!
Tom heter jag, och jag skall precis ge mig in i airsofthobbyn. 36 år gammal, och bor utanför Kungälv med fru och en liten son. Jag har nyligen köpt min första AEG, och börjat köpa de mest nödvändiga prylarna som skyddsgoggles, kulor, etc.
Jag var inne på Terräng här om dagen, och pratade en stund med en av killarna som jobbar där ("Nicke Mercs" här på forumet, om jag gissar rätt). Han berättade om VSAF och att nya medlemmar var välkomna. Det låter finfint tycker jag, så om allt går väl så hoppas jag få träffa er andra och ha roligt med hobbyn snart.
Jag är som sagt helt färsk inom airsoft och har aldrig vart med på nått spel förut. Hörde att det skulle anordnas ett spel i Kode nu på söndag, så jag tänkte strax trilla över till den forumstråden och anmäla mig. Jag hoppas det går bra för nybörjare att hänga med och lära sig lite.
Jag har läst på om VSAFs regler, och hoppas väl komma ihåg det mesta. Antar att jag klantar mig nån gång, men man lär sig väl inte om man inte testar. Kanske kan man hänga med nån mer erfaren person i början?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori