Inläggsrubrik: Western Arms - Någon som varit i kontakt nyligen?
Postat: 14 maj 2008, 18:03
Är det någon som varit i kontakt med/beställt något från Western Arms nyligen? Jag är i behov av reservdelar till min Beretta Elite IA och har försökt att maila min beställning ungefär 7-8 gånger (från olika mailadresser för säkerhets skull) men har inte fått något svar... Reservdelar kan man ju inte beställa via Western Arms webshop (För övrigt kan jag inte registrera mig på webshopen heller - får något kryptiskt felmeddelande på japanska). Jag noterar också att hemsidan inte uppdaterats sedan 2006 (!)... Är sajten/shopen död eller vad?
Jag har kollat efter reservdelar på wgcshop.com, men de har inte delarna jag är i behov av. Vet ni, garvade airsoftveteraner, något annat ställe som kan tänkas ha reservdelar till min pistol? Jag behöver lite skruvar och nya fjädrar mm...
Tacksam för all hjälp jag kan få!
_________________ Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå... | airsoft.xboyz.se | VSAF | Google is your friend! |
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori