Inläggsrubrik: Re: Org struktur för Lag OD på bockabyspelet 30/3
Postat: 23 mar 2008, 16:43
Förnamn: B
Efternamn: E
Jag behöver en "Hjälte" som vill och kan axla plutonchefsrollen i andra pluton! Tintin vill vara stf PC!!!!!!!!! Behöver även en Stf PC till första pluton!
Andra pluton saknar gruppchefer och stf gb!!!!!!! Jag behöver frivilliga! Kommer inga frivilliga från resp. grupp måste jag organisera om i grupperna så att frivilliga chefer leder grupperna!
Postat: 23 mar 2008, 18:09
Bennyray2 skrev:
Jag hittar inte följandei listan ovan:
UAF Zhin Wanderingsoul
Har flyttat på: Rudolf
Tänkte bara meddela att vi är nya inlaggda ifrån UAF. webtomten, sonica1 och Draconis. Samtliga kör med M90. Ser att vi är rätt många i just M90 i listan.
Du kan placera oss 3 i vilken grupp som helst. Så länge vi 3 får köra ihop.
Jag funderar på någon chefs post men det kan vara rätt skönt att slippa vara chef för en gång skull också. Men jag ska suga på den karamellen tills imorgon måndag så får du besked.
Postat: 23 mar 2008, 19:42
Förnamn: -
Efternamn: -
Björn,
Vi i FEAR har precis haft ett möte, logg finns på begäran (Känsliga tittar varnas ). Iaf, vi har ett önskemål på att se ut på följande viss.
FoxtrotAlpha (2. grp.) Gruppchef: Daniel - Daniel - FEAR - Woodland Stf Gruppchef: Stalker - Johan - FEAR - Woodland Hapter - Anders - FEAR - Woodland Crazy - Robert - FEAR - Woodland Capone - Sebbe - FEAR - Woodland Zhin - Carl - - Woodland
Om det inte förstör i ditt upplägg så skulle vi vilja hålla oss till 6 stycken, då vi tror detta förenklar rent taktiskt sett vid rensning av rum. Sålänge detta är okej med dig Björn, om inte rättar vi självklart till oss i ledet.
Postat: 27 mar 2008, 13:38
Förnamn: -
Efternamn: -
FEAR var på stratec och inhandlade 8 granater igår. Tyvärr är Ananasgranaterna helt slut, dock har dom "Potato Mashers" inne (Tyska WWII granater). Enligt säljaren är dessa identiska till Ananasgranaterna när det gäller effekt, bara formen är annorlunda.
Säljaren berättade även att man kan om man vill göra dessa granater smidigare, såga av greppet (wellpapp). OBS! Stratec tar inte kort, ta med kontanter...
Vi hoppas dessa blir godkända av ARR. Mr Mad John.
Edit: Märket på granaterna är Enola Gaye "Stick BB Grenade"
Senast redigerad av Hapter 27 mar 2008, 15:04, redigerad totalt 2 gånger.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori