Inläggsrubrik: Re: Bockaby (söndag) 080330: CTZ! Uppdat ang. park. o bet!
Postat: 19 mar 2008, 00:20
Förnamn: Johan
Efternamn: Haagg
Vill bara fråga igen, sorry om jag tjatar, någon som utgår ifrån gbg eller kör igenom gbg (bor i bergsjön) som har plats i bilen? Betalar självklart bensin... börjar bli lite nervös med tanke på att jag inte kan ta mig dit annars
Postat: 19 mar 2008, 00:30
Förnamn: Markus
Efternamn: Frykberg
Även jag tänkte höra mig för hur det ser ut på transport fronten till och från spelet, då det skulle förkorta min restid avsevärt, jämfört med buss som jag annars tänkte ta. Jag bor i gbg trakten så om någon kör vägen om gbg och skulle kunna plocka upp mig där, eller i boros vore det mycket snällt isåfall, skicka gärna ett pm Bensin peng erbjuds naturligtvis.
Postat: 19 mar 2008, 01:02
Tänkte uppdatera betalningslistan litegranna.
De som hittills har betalat:
albin - albin - iRR - OD christian - christian - iRR - woodland mats - mats - iRR - woodland marco - marco - iRR - woodland jani - jani - iRR - woodland anders - anders - woodland ossian - ossian - woodland Myggahn - Daniel - Krigsmaskineriet – DCU Kapten - Martin - Krigsmaskineriet – DCU AEAN - Jens - Krigsmaskineriet – DCU Marx - Markus - Krigsmaskineriet – DCU Krokodilen - Krigsmaskineriet – DCU Ennj - Nicklas - SMD - Woodland Toxicghost - Marcus - SMD - Woodland Opus - MBMA - TAN Poyjs - MBMA - TAN Medic Danne - MBMA - TAN SAD - MBMA - Patrik - Woodland Ole - Olle - TEA - DPM eller Norskt Bunker - Emil - Al'karim - Gorka Picazzo - Emil - VSO - Splintern/OD Martin - Fobic - Dräpers - OD/DPM Alex - Dräpers - OD/DPM Dejan - Dräpers - OD/DPM Mr.T - Totte - V.R.S.K - Gorka Droppen - SDG7 - DPM Desert Bifrost - BJ - TAN Wirgart - Jonas - SDG7 - Desert dpm Bifrost - Jerry - TAN Bifrost - Jimmy - TAN Stålhandske - TAN Yu - SGG - PMC Hymer - Joakim - V.R.S.K - Ryskt Tava - Tava - EelS - Flecktarn Julie - Julie - EelS - Flecktarn Lazt - Janne - EelS - Flecktarn Scoob - Roger - TF11 - 3-color/pmc Callahan - Nicklas - TF11 - 3-color/pmc Ocelot - Urban - TF11 - 3-color/pmc Osito - Björn - SDG7 - "Vad-Jag-Har-i-gaderoben"-PMC DragonFly - Joel - TF11 - 3color/pmc Mad John - Johnny - R.I. - Multicam Paramedic - Andreas - R.I - Multicam Mysuperior - James - R.I. - Multicam Hasse - Hans - R.I. - Multicam Nyström - Adam - R.I - Multicam Xorlon - Björn - R.I. - Multicam Jason - Gäst - Multicam
Detta är totalt 48 personer. Således är det 115 personer som fortfarande inte har betalat.
Sedan har jag även en fråga. Jag har fått in en betalning utan någon notering (har bara ett kontonummer). Skulle denna person vänligen kunna skicka ett pm med nick och lag samt bifoga kontonummer som betalningen kom in ifrån. Övriga 7 omärkta betalningar är lösta redan.
För övrigt behöver ni inte skicka PM så länge alla nick står med i betalnings meddelandet.
Postat: 21 mar 2008, 08:36
har vi nån kompanichef i lag tan? Om vi inte organiserar oss liknande lag od kommer vi få burkar med woopass öppnade över oss dagen lång! Om ingen kliver fram kan jag ta på mig att iaf dela in oss i plutoner (bunta ihop existerande lag givetvis) för att underlätta för nåns spontana ledarskap på plats. Om Tan-folk nu vill bli organiersade?
Mitt förslag till KompC är Mad John
Om folk tycker att jag e ett pretto är det bara för att jag e övertygad om att en 83man stor mobb kommer bli mald till grus av ett organiserat kommpani.
Komm med åsikter. (apa efter björn o starta en ny tråd?)
Postat: 21 mar 2008, 11:38
Plutonchef kan jag ta på mig, men skulle gärna se nån med områdeskännedom och en gnutta pondus som kompanichef. Tror att det är viktigt att det är nån som folk känner igen så att denne får ledarskapet erkännt. Det sista jag vill är att skrika mig hes inför döva öron. Första gången för mig på bockaby dessutom. Mad john, folk börjar ju vänja sig vid att du sätter dig uppe på den där stegen och bossar. Nästan alla vet vem du är. Jag kan som sagt ta på mig att organisera kompaniet om du tillsammans med RI leder det. Men ge mig isf lite "auktoritet" att göra det så man slipper "-vem fan e du att säga till mig vart jag ska va". Med agerande plutonchefer så delar vi ju på ansvaret, men nån måste ta de stora övergripande besluten. Det tycker jag borde vara du. Du behöver väl egentligen kliva i den rollen max 15-20min innan spelstart.
Postat: 21 mar 2008, 11:56
Jag såg att OD laget börjat dela in sig i grupper. skulle bara vilja säga att jag gärna agerar gruppbefäl för mina fyra SDG7 lagmedlemmar på TAN sidan, och vi kan klämma in 4-5 till om det behövs.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori