Det är ganska öppet i mitten ja. Dock så är marken brant med terrasser och det finns en hel del högt gräs och en del buskage-linjer, så sammantaget borde det finnas tillräckligt med skydd på banan totalt sett för att tillåta intressant spel. Om inte annat så får vi testat det och ser om banan är bra.
Vi kanske tar bort objective-flaggan i mitten om det visar sig vara tråkigt att spela om den på det öppna.
Inläggsrubrik: Re: NY MARK! Stora Viken i Ale (eller: vadå gokart?...) 2016
Postat: 16 jul 2016, 20:03
Förnamn: Carl
Efternamn: Sundvall
Vi har en i mitt sällskap som vill låna bössa till imorgon. Om någon har ett par kängor till övers hade det varit jättesnällt om det kunde lånas ut också, då inga av mina egna passade han.
EDIT: Kängor är löst.
Senast redigerad av Fexick 17 jul 2016, 07:14, redigerad totalt 1 gång.
Inläggsrubrik: Re: NY MARK! Stora Viken i Ale (eller: vadå gokart?...) 2016
Postat: 17 jul 2016, 18:19
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
tack till arrangörerna för dagens spel. Området är svårt att arrangera på, och det var otur med antalet bärplockare. Däremot tror jag att endera skogsområdet på sidorna kan vara intressant, och parkeringen var ju super
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori