Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Hur ser parkeringssituationen ut just nu? Jag var inte ute förra veckan och jag har inte hört hur folk har löst parkeringen sedan efter vi pratade med killen från kolonilotterna?
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Jag kan säga att framastegen är få och situationen är... problematisk.
Det ser ut att finnas fler parkeringar lite mer söderut in i bostadsområdet. Olyckligt att behöva bära utrustning långt, men om nån som är tidigt på plats eller bor där kan ta en runda och se om det finns platser på parkeringarna så kan det hjälpa lite?
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
är det nån som åker ifrån, eller svänger inom kortedala? typ torget? Eller hur tar man sig dit lättast kollektivt? Det är ju inte långt härifrån till Bergsjön men vad jag har förstått det som så är det en bit att gå från spårvagnens ändhållplats till där bussen stannar och det kanske är lite olustigt att vandra igenom Bergsjön själv i full mundering!?
Forskade lite själv i detta och jag får gå ca 400 m, det ska jag nog överleva
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
Tack för idag, redigt skoj hade jag trots bössras det första som hände i princip, var på plats ca 8.55 och skulle prova och ställa in min "nya" bössa riktigt bra som jag sett fram emot att testa länge men ja... han inte ens ställa in hoppen ordentligt innan skiten pajade... Men stort tack till "Norrland/Lappen" för utlåning av en riktigt fin bössa (+ skjuss hem )
Till dig som jag sköt ganska nära, förlåt, jag kan ha missbedömt avstånd lite där, hoppas du inte fick allt för ont. My bad
I alla fall jag hade riktigt skoj och det kändes som att det laget jag var med i höll bra samband och koordinerade oss ganska bra. Tyvärr dog min radio sedan men men! Skoj som tusan iaf.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori