Förnamn: Patrik
Efternamn: Zetterlund
Hej!
Inga konstigheter utan ett ett sedvanligt bomb scenario.
Står tre lag i beskrivningen men vi får väl se hur många vi blir och anpassa därefter.
Förra gången blev placeringen av bomben mer fördelaktig för två av lagen, de som började borta vid kabelgatan hade väl lite svårare. Så tips på en bättre placering än vad det blev då uppskattas (bomben var placerad ungefär mellan Kulle 2 och "Stora stenar", om man tittar på kartan över området).
Väl mött!
Mvh Patrik
_________________ Nordland.
1:Som krigshistoriskt intresserad så blev mitt nick blev Nordland, som stred under VK2 mot överväldigande odds med inte gav med sig.
2: Angående Azov så är det reenactment iom att Azov stridit i Flecktarn och med vapen från väst.
Förnamn: V
Efternamn: Andren
Vår erfarenhet av två lag under bombspel är att det blir väldigt statiskt. Dvs, ett lag tar bomben, backar till spawn, andra laget gräver ner sig, tar bomben, backar till spawn, rince and repeat 10 ggr. Tre lag däremot, då vet man aldrig vad som kommer hända
Förnamn: Patrik
Efternamn: Zetterlund
Mrandrenv skrev:
Vår erfarenhet av två lag under bombspel är att det blir väldigt statiskt. Dvs, ett lag tar bomben, backar till spawn, andra laget gräver ner sig, tar bomben, backar till spawn, rince and repeat 10 ggr. Tre lag däremot, då vet man aldrig vad som kommer hända
Håller helt med dig, men man får ju vara flexibel. Så som det ser ut på anmälningarna så bådar det ju dock gott för att det ska bli tre lag och lite mer fart i det hela!
_________________ Nordland.
1:Som krigshistoriskt intresserad så blev mitt nick blev Nordland, som stred under VK2 mot överväldigande odds med inte gav med sig.
2: Angående Azov så är det reenactment iom att Azov stridit i Flecktarn och med vapen från väst.
Förnamn: Jonas
Efternamn: P
shiftybane skrev:
Tja! Är det möjligt att låna vapenkit?
Om det av någon anledning skiter sig med föreningens lånekit kan du alltid låna min G36C + mag. Har dock inget annat (typ väst) att låna ut. Det finns en mikroskopisk risk att en polare behöver låna den men det är inte värt att räkna med.
Förnamn: V
Efternamn: Andren
Tar gärna två påsar 0.28 likaså. Eftersom vi bor relativt nära varandra spunk skulle jag kunna plocka upp HL's kulor på lördag så slipper det bli så vansinnigt mycket att bära.
Tack för riktigt gott spel och ett stort Ursäkta HL/Rått om det vid några tillfällen blev lite långa skurar från KSP'n. Det är ruggigt svårt att höra någin ropa under eldgivning.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori