Inläggsrubrik: Re: Domination abomination - Söndag 11 Oktober 2015
Postat: 09 okt 2015, 20:17
Förnamn: kim
Efternamn: rikardsen
Kommer med 2 vänner från halmstad har inte besökt bergsjönsbanan sedan förra sommaren så ska bli kul att sätta fötterna på banan där jag spelade första gången!
Gällande låne bössa så är det en vän till mig som ska med som inte har egen bössa, så om än av er snälla själar som säger att ni har en extra bössa vill så får ni gärna låna ut det till han
Jag har dock ett eget problem, jag såg inte för ens idag att highcap inte var tillåtet så jag drog mig ner idag och köpte några midcaps för imorgons spel. Jag köpte dock ingen speedloader så jag har inget sätt att ladda mina magasin på :C Försökte ladda för hand men det gick ju inte så bra. Så om det finns någon snäll själ med en speedloader att låna ut så hade det varit gallant!
Postat: 11 okt 2015, 15:57
Förnamn: Dennis
Efternamn: Olsson
Kul som fan! Tack som fan! Gött med nytt folk som intresserar sig för våran hobby också. Dagens enda var väl att det var galet mycket radiotrafik och man fick fan skjuta sina egna för att få en syl i vädret
_________________ Profilbild tagen av: Patric med C "Vafan, på Hisingen bor ju bara kriminella." - Jompa, HLs ständiga vattenbärare
Postat: 12 okt 2015, 19:30
VSAF-Medlem
Blev medlem: 18 maj 2006, 18:10 Inlägg: 2132 Ort: Johanneberg i Göteborg
Förnamn: Peter
Efternamn: Wiren
Kassören: meddelande: sPunk bergsjön 151011
Medlemmar: 26 (x20 = 520) Gäster: 3 (x50 = 150)
Summa 520+150 = 670:-
Pengarna insatta tisdag 151012
Det är många som inte betalar på sista tiden! Det är sådant som riskerar hela vår verksamhet. Om ni vet med er att ni inte betalade, exempelvis ifall ni kom sent, Swisha pengarna eller betala nästa gång. 50 för icke medlem, 20 för medlem.
Det är många som inte betalar på sista tiden! Det är sådant som riskerar hela vår verksamhet. Om ni vet med er att ni inte betalade, exempelvis ifall ni kom sent, Swisha pengarna eller betala nästa gång. 50 för icke medlem, 20 för medlem.
Gör så att man får sin lagtilldelning face to face när man betalar hade kanske fungerat som en lösning istället för att dela grupper på hur folk står?
_________________ Trespassers will be shot. Survivors will be shot again.
Postat: 13 okt 2015, 13:26
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Såg ut att vara minst fem års-spelare anmälda i söndags, vilket gör att redovisningen ser bättre ut. Men det tycks ändå saknas ~7 betalande om totalen var 42 spelare(?)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori