Förnamn: Niclas
Efternamn: Noren
Vi kör 2 lag och två dominationpunkter. Kommer finnas ett tidtagarur och ett anteckningsblock vid varje punkt. Poäng får man genom att ta över punkten starta tidtagaruret, hålla punkten i 20 min. Gör man detta skriver man ett streck på sitt lags stapel. Därefter resettar man uret och backar mot spawn. Kom på detta spel i all hast så kom gärna med synpunkter!
_________________ "Jag skulle flyttat bilen igår men det gick.. Sådär" - Honken
Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
I will be back Kenny, blev ett fint märke på bikini linjen !
Tack för ett roligt spel grabbar ! även om rebeller vill måla linjer på en parkering, en söndag (!?), så sköttes det riktigt bra
Oavsett om det är ett bra spel eller inte (tyckte idag var toppen) så är det alltid lika skönt att få komma ut och ha en skratt fest med er grabbar, det är detta som får mig att längta efter söndagar (och ibland onsdagar om inte Lucifer verkena kräver min assistans)
Keep up the good work !
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori