Inläggsrubrik: Jämna till Bergsjön - Onsdag 19 Augusti 2015
Postat: 18 aug 2015, 20:17
VSAF-Medlem
Förnamn: Henrik
Efternamn: L
Det har kommit till kännedom att det är en grupp lata medlemmar i föreningen som har fått nog av att gå uppför Granatkastarkullen så de planerar att spränga bort den.
De har gjort lite mätningar och kommit fram till att de behöver spränga på 4 olika ställen på kullen för att den skall bli jämn och fin. De behöver använda en stor laddning sprängämnen på varje ställe för att uppnå ett bra resultat. De har planerat detta ett bra tag och nu är de dags. Vad de inte vet är att några medlemmar som tycker det är skoj att springa upp och ner för kullen har fått nys om detta och lagt sig i bakhåll.
Inläggsrubrik: Re: Jämna till Bergsjön - Onsdag 19 Augusti 2015
Postat: 18 aug 2015, 21:07
Förnamn: Christer
Efternamn: G
Det låter som ett skitkul senario. Tyvärr vågar jag inte springa i skogen än, med mitt satans nyckelben, men hoppas ni har kul som tusan. Hoppas på att kunna hänga med om en vecka eller två.
Postat: 18 aug 2015, 22:00
Förnamn: Oscar
Efternamn: Jägerby
Även om det skulle bli så att vi blir 5 (som vi är nu) så tycker jag att vi kör ändå för det går alltid fixa till nått kul på få personer. Jag kommer åka ut trots allt för att testa bössan om det inte skulle bli nått
Postat: 19 aug 2015, 13:27
Förnamn: Oscar
Efternamn: Jägerby
Jag tycker man kan vara minst 4 för att ha ett roligt free for all spel runt en kulle där man antingen kör kill confirmd eller king of the hill eller något liknande, i vintras va vi fyra stycken som åkte ut o lirade o svin kul va de
Postat: 19 aug 2015, 22:23
VSAF-Medlem
Förnamn: Henrik
Efternamn: L
Hej Kan meddela att kullen står kvar för de som är lite oroliga för att "De lata" skulle lyckats med sitt mål och jämna till kullen. Det verkar som "De lata" var extra lata idag och orkade inte ens att ta sig till Bergsjön för att utföra sin plan.
Men ni kan inte slappna av än för jag har kommit över information om att "De lata" håller på att bestämma ett nytt datum för att försöka igen.
Postat: 20 aug 2015, 10:42
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Alla tyckte det verkade vara en kul spelidé som ZetaORRO kommit på tills han dök upp på spelet med 550 kr dynamit. Granatkastarkullen är ju jävligt jobbig, som han sa.
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori