Inläggsrubrik: Re: CTF (fantasibrist..) - Söndag 28 Juni 2015
Postat: 28 jun 2015, 16:13
Förnamn: Adam
Efternamn: Muzur
Alltså..
Tackar för ett gött arr och att många kom. Jag upplevde att det var mkt jämna lag och massor med goda strider.
Jag vill tacka extra till Huntervillage och Lappen för ett gött samarbete i stridstrisset!
Ett hej och hallå till mina två knifekill offer! Det var en riktig härlig upplevelse att låtsas gå med i "er grupp" och sedan ta ut er och resten av gänget på kullen i träsket vid rätt tillfälle.
Jag likställer gärna mina knifekills med ett underbart träff på Spunk, när han blev flankad (händer liksom aldrig)
Postat: 28 jun 2015, 18:55
Förnamn: Robert
Efternamn: Wunsch
djredeep skrev:
Alltså..
Tackar för ett gött arr och att många kom. Jag upplevde att det var mkt jämna lag och massor med goda strider.
Jag vill tacka extra till Huntervillage och Lappen för ett gött samarbete i stridstrisset!
Ett hej och hallå till mina två knifekill offer! Det var en riktig härlig upplevelse att låtsas gå med i "er grupp" och sedan ta ut er och resten av gänget på kullen i träsket vid rätt tillfälle.
Jag likställer gärna mina knifekills med ett underbart träff på Spunk, när han blev flankad (händer liksom aldrig)
Gött med CTF, mer av detta!
hahahaha ja det var det sämsta jag åkt på, vi blev dock lurade på radion så vi var övertygade om att ni var i vårt team Annars en grym dag med full fart helt slut var sen
Postat: 28 jun 2015, 19:50
Förnamn: B
Efternamn: E
Tackar för gött spel, kan bara instämma jämna och goda lag. Intensiva strider med mycket givande och tagande. Det var längesedan jag var ute och spelade så det var gött att få krixa av sig!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori