Förnamn: Christer
Efternamn: G
Riktigt kul spel idag, trots att bössan rasade efter halva spelet! Tack Zorro för lån av ett monster till pickalurv. Bra arr, god stämning och helt grymt väder, kanske något varmt om man ska gnälla på något.
Förnamn: Niclas
Efternamn: Noren
Tack alla inblandade för ett gött lir! Hoppas alla kul och fick sig ett par goa fighter.
Första ronden vann stridsverket överlägset, plaseringen på flaggan kanske va sisådär men andra ronden då flaggan flyttades blev mycket jämnare. Laget på helikopter plattan vann med några ynka minuter, tätt efter kom kabelgatanlaget.
Arrangerar gärna fler spel efter fått så mycket positivt från alla
_________________ "Jag skulle flyttat bilen igår men det gick.. Sådär" - Honken
Förnamn: Christer
Efternamn: G
Jag fick i ordning på bössan igen. Det verkar som pistången typ fastnat i fel läge av någon anledning. Kanske kan bero på att jag körde 9.9V LiFe batteri, vette katten, men nu funkar den igen och jag är lika glad som jag är trött. Nästa gång tar jag med reservbössa och då kommer huvudbössa naturligtvis INTE rasa, allt för att jävlas med stackars airsoftare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori