Förnamn: Oscar
Efternamn: Jägerby
Fan vi skulle gjort en lista på vad som behövdes men nya gears kommer jag ihåg sen missmatade den och sköt svagt trots 110-120 fjäder. Så missmatlingen kan va tapetplaten(även gearsen kan ha nått med det) och sedan angående tätningen så hade nog en ny nozzle och kanske hophus löst de, kolla bara efter standard v2 gearbox delar så passar det.
Köp även shims och teflonfett Hade iaf rekomenderat Gears(måste iom tand saknas) Nozzle Tapetplate(kanske) Hophus
Förnamn: Anders
Efternamn: R
Skadade tänder kan påverka matningen så det kan vara det som är problemet. Angående tätningen så är det nog smartast at kolla vart det läcker och täta upp det istället för att chansa på att byta nozzle. Jag kanske kommer, isåfall kan jag ta med min reservdelslåda i värsta fall men om inget är sönder så går det oftast att fixa tätningen istället för att byta ut. Plus vad jag har hört av andra och av egen erfarenhet så brukar orginalnozzeln vara det som passar och tätar bäst om boxen fortfarande är orginal.
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori