Förnamn: Jonathan
Efternamn: W
Speltyp och spelbeskrivning VSAF-spel | Nu kör vi i Happy Lemon vårt andra arr. efter en lyckad onsdagskväll förra veckan kör vi nu igen. Kommer bli ett Domination spel med mer fart och inte så mycket stillastående.
Mer info om spel upplägget kommer snart.// Jonte
Spelupplägg: Vi kommer ha två lag, ett blått och ett rött. Man väljer själv vilket man vill tillhöra. Skulle det se för ojämt ut fixar vi det på plats.
Vi kommer att försöka välja en relativt liten "spelplan" så att vi kan hålla ett fartfyllt spel med inte allt för mycket gående fram och tillbaka till spawn.
Vi kommer sätta upp tre punkter på spelkartan som ska domineras, det kommer finnas ett blått föremål och ett rött föremål på varje punkt så de laget som kommer dit först sätter upp sitt föremål och har därmed tagit över punkten. Man kan ta över en punkt som redan är tagen, alltså ett vanligt ”Domination”. Karta kommer att delas ut så att ni kan lokalisera punkterna snabbt och enkelt. De lag som håller flest punkter när spelet är slut vinner.
Respawn: Sker när man är 2 eller fler i spawn.
Medic: Alla kan medica, detta genom 1 min handpåläggning. Alla kan bli Medicade en gång därefter går man till spawn. Frivillig bleedtime på 5min.
Bra om folk kommer så förberädda som möjligt så vi kommer igång med spelandet. Radio är väldigt bra om ni har. både roligare och lättare att spela när folk har radio speciellt när man lär sig använda det bra.
Förnamn: Jens
Efternamn: Hägglund
Tjena! Är det någon som har vägarna förbi gamlestan på g till spelet med bil? Skulle behöva skjuts till å från spel då de inte går några spårvagnar pga dedära himla arbetet :p
_________________ That death does wait there's no debate So charge and attack going to hell and back
Blev medlem: 01 okt 2007, 11:55 Inlägg: 138 Ort: Västra Frölunda
Förnamn: Daniel
Efternamn: Karlsson
Jag har vägarna förbi Kommer från Frölunda, men jag kan inte garantera att jag åker ännu då jag inte fick mitt vapen och allt idag som räknat Hoppas allt kommer imorgon på posten Hör av mig då!
Förnamn: Wiggo
Efternamn: Wiggo
h3aggish skrev:
Tjena! Är det någon som har vägarna förbi gamlestan
Janosz skrev:
Haggish: 58:ans buss har sin ändstation 100 meter från parkeringen. Bra mycket bättre än spårvagn
True that. Det tar lite längre tid än med bil, men är attans så smidigt.
Buss 58 från SKF med restid på mellan 20-25 minuter. DU kommer att stiga av vid ändhållplatsen som heter Merkuriusgatan, vänder näsan norrut och går mot "Vattentornet" (som egentligen är ett antenn-torn å inte har några som helst vattenreservoarer inuti).
Förnamn: Patrik
Efternamn: Degerstam
Jag kan garantera vägen förbi gamlestan, har semester så inga problem där mig. Bara vi kommer dit i tid!! :) var vill,du bli upphämtad? Och,vilket nummer så kan man slå pling när jag är nedanför din uppgång och när jag är påväg! Dra ett om eller skriv här
Blev medlem: 01 okt 2007, 11:55 Inlägg: 138 Ort: Västra Frölunda
Förnamn: Daniel
Efternamn: Karlsson
Hmmm verkar som om mitt batteri i min gamla P90 har gett upp, provsköt lite här hemma efter laddning och den börjar redan dra ur, Någon som har ett extra batteri att låna ut som är laddat? 8,4V mini Tamiya?
Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
Tack för idag gott folk, trevlig kväll med massor av action, jämnt spel och exemplarisk träfftagande samt gott gentlemanna- och ladyskap! Tåls att upprepas
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Förnamn: Patrik
Efternamn: Degerstam
Tack som bara den!!! Onsdags spel levererar!!!!!! Ser fram emot happy lemons nästa initiativ tagande! Och tack till alla spelande! Alltid lika trevligt med nya vänner och nya kontakter!!! Ses snart igen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori