Vardera lag respawnar varje kvart, t.ex. 12:00/12:15/12:30 etc
Inga medics under spelet.
Personen MÅSTE vara innanför snitslad respawn innan tiden är slagen för att få respawna, laget kan inte vänta in folk som är på väg mot spawn, de måste gå ut eller vänta på nästa kvart.
Capture The Flag, varje lag har en bas där de har sin flagga stående. Uppgiften är att ta sig till motståndarens bas för att hämta deras flagga och ta den till sin egen bas. Flaggan som man hämtat hos motståndaren placeras brevid lagets egna flagga. Man vinner genom att ha båda flaggorna i sin bas i 20 minuter.
Flaggbäraren får ENDAST använda (pistol) under tiden han bär flaggan. Observera att man ej får släppa flaggan för att skjuta med annat vapen. Man får i såfall ge över flaggan till en kamrat som då tar över rollen som flaggbärare. (Tillämpas beroende på väder och vind)
Flaggbäraren får ENDAST bära en flagga åt gången. Flaggbärare blir man direkt då man tar upp en flagga.
Om flaggbäraren blir utskjuten, ställ flaggan tydligt där du som flaggbärare dog. Det är nu tillåtet för fienden att hämta tillbaks flaggan eller för friendly att ta vidare flaggan till basen.
Spelet startar när jag som arrangör ropar game on på radio. Är man inte klar, snabba på, det startar ändå.
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
Om det inte har löst sig med flaggor så har jag en tysk flagga, henke har en sovjetiskt om jag inte minns fel, kan ta med dom. Vi har dock inga pinnar att fästa dom på men det borde ju gå o lösa med tanke på att vi är i en skog
tänkte bara informera om att lånevapenproblemet @ frogfather är löst, så ingen annan spontant tar med i onödan... dock är det ju alltid bra med extrabössor!
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Fuck Yeah
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori