Under natten har det genomförts en operation där något gick fel och en låda med känsligt innehåll blev förlorad.
Styrka 1 och Styrka 2 har under morgonen fått i uppdrag att lokalisera och säkra lådan i syfte att ta reda på innehållet. Till detta får grupperna med sig en stridande ingenjör (ViP) samt 2-4 medics. Ingenjören är den enda som kan handskas med lådan och bör därför skyddas.
Vidare order kommer att ges löpande under spelets gång.
Positioner : Lånad finnes någon stans vid älgtornet fastkjedjad. Grupp 1: Stenen i Träsket. Grupp 2: Sandsäckskullen.
Information om operationen fortfarande något oklar. Kommer att uppdateras efter hand.
Det har givits information om att området är väl kontrollerat, det gäller att helst utan att bli upptäckt genomföra uppdraget. (fotografering kommer att pågå under spel) det gäller att INTE hamna på bild under uppdraget.
// Viktor
Senast redigerad av Marhault 04 nov 2013, 14:22, redigerad totalt 4 gånger.
Blev medlem: 17 okt 2013, 19:34 Inlägg: 113 Ort: Hisingen/Kungälv
Förnamn: Tony
Efternamn: Wallden
Redan fixat Dock så blev jag medlem idag och mitt vapentrim är Auto B, men det kanske inte spelar någon större roll vad som står på anmälningssidan? Om annat så får någon gärna ändra det.
Förnamn: Karl
Efternamn: Thomte
varit anmäld ett bra tag =D mest för att det var det första spelet efter lönedagen ^^, kommer bli mitt andra spel någonsin också så hoppas det går bra.
Förnamn: Viktor
Efternamn: Ekstrom
Hemskt ledsen. Har fått förhinder nu till helgen. Måste tyvärr flytta spelet en vecka framåt. Ber om ursäkt för detta och hoppas att någon annan kan dra igång nåt kul arr så ni får ut och skjuta på varandra. // Viktor.
Förnamn: Viktor
Efternamn: Ekstrom
Tack till alla tappra som medverkade på mitt trevliga men kanske ibland lite snurrigt arr . Saker som känns klockrena i huvudet funkar inte alltid praktiken . men härliga strider fick vi och folk verkade nöjda och glada. kommer dänga upp lite bilder senare ikväll.
Förnamn: Anders
Efternamn: R
LBL tackar för ett skit kul spel! Roligt upplägg med massa olika uppdrag hela tiden så de inte va samma sak under hela spelet! Kul detalj att man fick lite intell och uppdateringar om uppdrag lite när som helst!! Kommer gärna på ett till sånt här spel ! Väldigt bra träfftagande enligt mig och glada miner hela tiden! Grymt jobbat ARR och med/mot spelare!
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori