Förnamn: Robin
Efternamn: Johnsson
Gött vi verkar bli några ialla fall
Vill bara säga att detta spel ska inte konkurrera med @skuttis spel utan vara för som som vill spela men som inte fick plats eller helt enkelt föredrar skogen
Förnamn: Christian
Efternamn: Holmberg
Jag ville själv ta med granater men fick aldrig köpt några, så ta gärna med dina ^^ (gillar när det smäller) Någon form av hörselskydd kanske kan rekomenderas att tas med om man är känslig.
Förnamn: Eddie
Efternamn: Johansson
Jag är på om det blir något imorgon. Hoppas Hoppas
_________________ "Who will be the first?" "I, O'Brian of the Black Horsemen." En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Synd att 5 pers hoppa av pga att en skada sig... Jag och spelarr åker dit imorgon oavsett. Vore kul om dom som är anmälda kommer så vi kan hålla ett spel.
Förnamn: Kim
Efternamn: L
Det var ju trist att det blev såhär, men vi tänkte att med så få spelare blir det inte lika roligt och måste passa på att ödmjukast be om ursäkt. Tänkte på att det kanske kommer dyka upp mer folk nästa Söndag då inte alla kan/vill åka ner till Falkenberg...
Vi förstår till fullo och det är ju scrap heap samma dag också. Vi åker dit ändå och kommer det ingen så kanske vi gör något kul på marken som vi kan ha nytta av nästa gång.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori