Detta är tänkt som en träning för folk som vill bli bättre på att strida i grupp. Det betyder korta scenarion, med fokus på strid och förflyttning snarare än spaning och smygande. Utvärderingar efter varje scenario. Jag hoppas på kanske åtta personer som kan delas upp på två sidor med varsin ledare. Är du erfaren och vill bidra med din kunskap, kontakta mig så kan du få ledaruppgifter. Armbindlar kan komma att användas vid behov.
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Inläggsrubrik: Re: Kom ut och rör på dig! (för er som missade lördagen)
Postat: 27 mar 2013, 21:19
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Jag ska iväg och kriga på lördag men om jag lämnar dagen i gott mod så kan jag säkert komma ut på måndagen också. Tar ett mer konkret beslut på söndag förmiddag!
Öhm jag tänkte bara säga det att jag pajjade knät igår och det är rätt svullet och min kamrat pashimp lyckades dra på sig någon form av halssjukdom hur nu det gick till, så chanserna att vi kommer imorgon är inte stora, ber om ursäkt att jag meddelar detta så sent.
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Inläggsrubrik: Re: (träningsspel) Kom ut och rör på dig!
Postat: 31 mar 2013, 20:03
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
OK, jagvet att det är en till som kommer, så vi blir 7 i alla fall. Jag tycker vi försöker, tränar och håller oss igång. Det finns några olika sätt att få ut mycket av att träna i små grupper, så det lär bli bra. Men om nån mer tänker låta bli att komma så säg till NU.
Janusz
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Inläggsrubrik: Re: (träningsspel) Kom ut och rör på dig!
Postat: 02 apr 2013, 18:47
Förnamn: Linus
Efternamn: Satans minion
Tack för detta kanoninitiativ. Skönt att få lite kunskap tilldelad så man kanske inte enbart agerar kanonmat på de större spelen. Dessutom hade jag förbannat kul!!!
Hårdrock och Blåvitt rules!!
_________________ HeavyMetalMilitia Radio callsign : Farbror Torsten
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori